Xəbər lenti

 Şrift:


   Şəkərli diabet bir çox insanın problemidir. 
Şəkər xəstələrinin qidalanma rejimi də özünəməxsus olur. Şəkər xəstəliyindən əziyyət çəkənlərin işini asanlaşdırmaq üçün onlara faydalı olacaq qidaları araşdırmışıq.

Ardını oxu...

 Şrift:


  Kişilər özlərinə daha yaxşı nəzarət edirlər və onların qamətli görünüşə, sağlam bədənə malik olmaq meyli daha çoxdur.
 

Ardını oxu...

 Şrift:
 
 Müasir dövrdə yorğunluq insanların şikayət etdiyi ən böyük problemlərdən biridir. Iş yorğunluğu, şəhər həyatı, fəsil dəyişkənliyi, müxtəlif xəstəliklər, depressiya, stress və. s insan orqanizminin yorğunluğuna səbəb olan amillərdir. Müəyyən müddətdən sonra bu xroniki yorğunluğa gətirib çıxara bilər. Bunlar xüsusilə qadınlara mənfi təsir edir.

 Bəzən bu yorğunluq qan azlığı, infeksion, qaraciyər, ürək və böyrək çatışmazlığı, vitamin-mineral çatışmazlığı, xərçəng kimi xəstəliklərin ilk işarələrindən biri ola bilər.
  Yorğunluğun başlıca səbəbi isə dəmir çatışmazlığı ilə bağlı olan qan azlığıdır. Bunun qarşısını almaq üçün həftənin müəyyən günlərində dəmirlə bol olan yumurta yemək məsləhətdir. Həftədə 2-3 dəfə qırmızı ət, yanında C vitamini atıran meyvə tərəvəz yeməyə çalışın. Meyvə qurularında, çərəzlərdə də dəmir yüksək olduğu üçün ara yeməklərdə onların qəbulu məsləhətdir. Tünd çay dəmirin sovrulmasını azaldır. Bunun üçün yeməkdən sonra çay içmək məsləhət deyil.
Yorğunluğu azaltmaq üçün bunlara diqqət edilməlidir:
Yeməyi vaxtında yeməyə çalışın;
Az və tez-tez yeyin ;
 Taxıl, ağ buğda unundan hazırlanmış bişmələr yerinə, çovdarlı, kəpək, yulaflı qidalara üstünlük verin;
Gün ərzində 8-10 stəkan su içməyə çalışın ;
İdman edəndən sonra çox tərləyirsinizsə, təzə meyvə şirəsi için;
 Yağlı yeməklərdən mümkün olduğu qədər uzaq durun;
Xüsusilə axşam yeməyinin tərəvəzdən olmasına çalışın; 
Spirtli içkidən istifadəni maksimum azaldın;
Qızartma əvəzinə sobada bişən, soyutma yeməklərə üstünlük verin;
Özünüzü yorğun hiss edəndə banan, çiyələk və ya kivi qəbul edin;
Bütün bunlardan əlavə insan həm də ağır iş günündən sonra duş qəbul edərək və yaxud ayaqlarını isti suya qoyaraq günün yorğunluğunu özündən uzaqlaşdıra bilər.
 Gözəllik mərkəzlərinə getməyərək evdən çıxmadan hamamda su vannasına müxtəlif bitki tərkibli köpüklər, şampunlar, eləcə də duzlar əlavə edib, vannanın ətrafına rahatlıq gətirəcək ətirli şamlar düzərək siz özünüz üçün rəngli və ətirli aləm yaradıb tam dincələ bilərsiniz.  Şampun və şamların ətri, onların rəngləri, duzların təsiri və suyun rahatlaşdırıcı hərarəti bədəninizdə qan dövranını gücləndirəcək, beyninizi sakitləşdirəcəkdir.
 Ətrafı şamlarla bəzənmiş vanna qəbulundan sonra otaqdakı müxtəlif efir yağ tərkibli ətirləyicilərin yaydığı qoxular sizdə təravət hissi, ruh yüksəkliyi yaradacaq. Bu ətirlər vasitəsilə siz bir anlıq bu dünyadan ayrılacaq, daxil olduğunuz yeni ətirlər dünyasında gərgin iş saatlarını, gündəlik qayğıları, stressi unudaraq özünüzü ən xoşbəxt insan hiss edəcəksiniz.
 Şrift:

B Vitamini və yodla zəngin olan qovun, hər bir dərdə dərmandır. Bu şirin meyvənin asan və rahat yatmağa kömək etdiyini bildirən mütəxəssislər, qoxusunun cinsi həvəsi artırdığını söyləyirlər. Yeməkdən əvvəl qovun yemək isə həzm orqanlarını təmizləyir.

Böyrək qumu tökülərkən qovun yeyilsə böyrəklər rahatlanar.

 Qovun sidikqovucudur. Sidik yolu xəstəlikləri üçün çox faydalıdır , babasil ağrılarını azaldır.

Qovunun tumlarını qaynadaraq içmək tənəffüs yolu xəstəliklərinin aradan qaldırılmasına çox kömək edir.

Qaraciyər xəstələrinə da qovun tumunun suyu faydalıdır. Lakin gündə 1 stəkandan çox içmək olmaz. Bədəni sərinlədir.

Yanıqlara qovun qoyulsa ağrını yüngülləşdirir və yaxşılaşmasını sürətləndirir. Ət bişirərkən qovunun qabıqlarından bir parça əlavə edilsə tez bişər.

 Şrift:
Amerikalı mütəxəssislər tərəfindən inkişaf etdirilən qan testi, prostat xərçənginin diaqnozu zamanı tam dəqiqliyi artıraraq, erkən müalicə şansını yüksəldir. Ümumiyyətlə biopsi ilə yoxlanılan prostat xərçəngi diaqnozu, Prostat Sağlamlıq İndeksi (PHI) adı verilən testlə birlikdə daha da asanlaşacaq. Yeni test, prostat xərçənginə dair 3 indikatoru təsbit edərək hal-hazırda istifadə olunan Prostat Spesifik Antigenlər (PSA) testinə nisbətdə daha düzgün nəticələrin əldə olunmasına kömək edir.


 Şrift:
Yeni bir haz: P noktasıG nöqtəsindən sonra qadınların boşalmasını asanlaşdıran yeni bir həzz nöqtəsi kəşf edildi.

Ruh və bədən sağlamlığının ən əhəmiyyətli faktorlarından biri olan cinsəlliyin kəşfidir... Qadınların boşalmalarını asanlaşdırmaq və daha çox həzz almalarını təmin etmək üçün aparılan araşdırmalar sonda öz bəhrəsini vermiş kimi görünür. Qadınlarda cinsi həzz almağı təmin edən və boşalmalarını asanlaşdıran klitoris və G nöqtəsinə əlavə olaraq yeni bir həzz nöqtəsi kəşf edildi.

Ardını oxu...

 Şrift:
Aparılan son araşdırmalarda gilas meyvəsinin gündəlik həyatımızda önəmi bir daha təsdiqini tapıb.


Gilas meyvəsi, qanın hərəkətini sürətləndirməyə kömək olduğundan, güclü bir cinsi təsir üçün son dərəcə faydalıdır. Eyni zamanda, bədənin xəstəliklərə qarşı müqavimətini artırır.

Ardını oxu...

 Şrift:
Mütəxəssislərin fikrincə, qulaqlıqla yüksək səslə musiqi dinləyən kəslərdə zaman içərisində iç qulaqda çox həssas tüklü hüceyrələrə zərər dəyir və bu vəziyyət qulaqlarda qalıcı eşitmə itkilərinə səbəb ola bilir.

Ardını oxu...

 Şrift:

İnsanlar ictimai həyatlarında davamlı olaraq bəzi problemlərlə qarşılaşırlar. Bu problemlərin kökündə isə sağlamlıq problemləri dayanır. Bu sağlamlıq problemləri insanların ictimai həyatlarına mənfi təsir edə bilir.

Ardını oxu...

 Şrift:


1. Yeməkdən əvvəl 1 stəkan su için, özünüzü bir anda doymuş hiss edəcəksiniz, beləliklə çox yeməkdən də xilas olacaqsınız .

2. Hər yeməkdə kiçik dəyişikliklər edin: salatınızı və ya yeməyinizi mayonezlə dadlandırmaqdansa sirkə istifadə edin. Beləliklə 80 kalori az alacaqsınız. Quru meyvə yerinə təzə meyvə istifadə edin.

3. Şirin olaraq bir az qara şokolad yeyin: Keks və ya peçenye yeməkdənsə, şirin qidalara olan tələbatınızı bir parça qara şokolad ilə ödəyin. Bu, əvvəl-əvvəl sizi qane etməsə də, özünüzü həddindən artıq şəkər istifadəsindən qorumuş olacaqsınız. Az kalori aldığınız və sağlam yaşadığınız üçün xoşbəxt olacaqsınız.

4. Böyük boşqablardan istifadə etməyin. Kilo vermək istəyirsinizsə qidalanmanız normal olmalıdır. Özününzü bunun kafi olduğuna inandırmaq üçün kiçik qablardan istifadə edin ki, yeməyiniz içində çox görünsün. Yeyə bilmədiyiniz yemək qalığını soyuducuda saxlamaz və beləliklə aradan müəyyən vaxt ötdükdən sonra təkrar gedib yeməyə çalışmazsınız.

5. Daha çox hərəkət edin : Gün ərzində çox hərəkət edərək, daha çox kalori yandıra bilərsiniz. Kompyüter qarşısında çox oturmayın və yerinizdən qalxıb bir az gəzinin. Ofisinizin ətrafında bir az yeriyin, lift əvəzinə pilləkandan istifadə edin, avtomobilinizi ofisinizdən bir az uzaqda park edin ki, bir az daha çox yeriməklə çox da kalori itirəsiniz.

Persona.az





Sayğac